Společnost XXXLutz zavádí od 3. února novou cenovou politiku. Pro majitele věrnostní XXXL hit karty snižuje trvale ceny veškerého sortimentu nábytku a bytových doplňků o 20 procent.
Nová cenová politika se vztahuje na kompletní sortiment nábytku a bytových doplňků s výjimkou kuchyní. Na prodejnách budou nově uvedeny dvě ceny, a to zvýhodněná pro držitele věrnostní karty a standardní prodejní pro ostatní zákazníky.
V Praze najdou zákazníci prodejny ve Stodůlkách, Čestlicích, na Černém Mostě a Letňanech.
„Naším cílem je maximální transparentnost při nakupování. Zákazník nyní ihned na cenovce v obchodě uvidí zvýhodněnou cenu pro členy věrnostního programu i standardní prodejní cenu,“ vysvětluje Michal Karcol, generální ředitel XXXLutz a jednatel společnosti XLCZ Nábytek. „Je to významný krok k tomu, aby naši stálí zákazníci měli jistotu nejlepší ceny při každém nákupu,“ dodává.
Prodejce nábytku XXXLutz slaví letos 15. výročí působení značky v České republice a pětileté výročí na Slovensku.
„Uvedení nové cenové politiky je zároveň dárkem našim zákazníkům k významnému jubileu. Při nákupu nábytku, který bývá v průměru ve výši kolem 15 tisíc korun, tak zákazník nově ušetří tři tisíce korun. Je to náš způsob, jak poděkovat za dlouholetou důvěru,“ uvádí Michal Karcol.
https://www.youtube.com/watch?v=V0H06aexi3o