TOP

Toyota je oficiálním partnerem pražského divadla Cirk La Putyka

České zastoupení automobilky Toyota je oficiálním partnerem divadelního souboru Cirk La Putyka. Hlavním bodem spolupráce je zápůjčka vozů ProAce a Hilux, které La Putyka využívá pro všechny své cesty a zájezdy. Toyota tak rozšiřuje svá partnerství od sportu k umění.

Cirk La Putyka je novocirkusový soubor, který začal fungovat před 12 lety. Jeho základní tým má 65 členů. Toyotu jako svého partnera prezentuje nejen na propagačních materiálech, ale vytváří i společný obsah pro sociální sítě.

„Hledali jsme partnera, který vidí smysl v tom, co děláme. Teprve loni jsme našli toho ideálního, a tím je Toyota. Naše potřeby jsou totiž nekonečné. Nejdůležitější bylo pro nás dostat kulturu k lidem. Hráli jsme na louce, v lese, za deště, a právě k tomu jsme využívali auta od Toyoty. Jeden vůz nám převážel dekoraci a scénografii našich představení. Druhé auto převáželo herce,“ říká umělecký ředitel Rostislav Novák.

Speciální “laputykářský” potisk

Oba vozy ProAce a Hilux, které umělecký soubor využívá v rámci dlouhodobého pronájmu, mají i speciální “laputykářský” potisk. Na sociálních sítích Cirk prezentuje vozy Toyota jako součást svého souboru.

„Zaměřujeme se především na prezentaci vozů Toyota v akci, při nakládání a vykládání rekvizit, při cestách na představení v České republice i v zahraničí,“ dodává Novák.

Společný on-line prostor s Toyotou Cirk La Putyka využívá také ke zprostředkování streamovaných představení. V poslední době šlo například o facebookový crosspost prvního společného představení s několika studenty Kyjevské cirkusové školy, kterých se soubor ujal pár dnů po vypuknutí války na Ukrajině.

Od sportovců k divadlu a umění

„Česká Toyota se v rámci partnerství zaměřovala doposud zejména na sportovce, s uměleckým projektem jsme zahájili spolupráci poprvé. Moderní progresivní umění je ale něco, co nám v portfoliu chybělo, protože i Toyota je zaměřená na inovace a budoucnost. Slibujeme si od toho rozšíření našeho publika na sociálních sítích a oslovení nových potenciálních zákazníků,“ říká Michal Velička, šéf marketingu značky Toyota.

Od podzimu česká Toyota rozšířila tým svých ambasadorů o vodního slalomáře Lukáše Rohana, běžkyni Kristiinu Mäki a para atletku ve sprintu a vrhu koulí Annu Luxovou. Mezi dalšími je také tenistka Barbora Strýcová, oštěpařka Nikola Ogrodníková, plavkyně Bára Seemanová, skater Max Habanec nebo snowboardcrossařka Eva Samková.

„Se všemi ambasadory Toyota připravuje originální obsah pro vlastní i placené marketingové kanály a sociální sítě Facebook, Instagram, YouTube a LinkedIN. Celý náš Team Toyota je významnou a velmi viditelnou součástí našich marketingových aktivit,“ dodává Michal Velička.

Show More

Související články