České zastoupení značky Toyota rozšiřuje svůj tým ambasadorů o nové oblasti, konkrétně o gastro scénu, cestování, přírodu a umění. Nově s Toyotou začala spolupracovat dvojice Jan a Zuzana Valentovi provozující gastro projekt Taste of Prague, který organizuje gastro výlety v Praze a na Moravě.
Populární duo přináší tipy na dobré jídlo, pití a s tím spojené cestování. V rámci spolupráce využívají Taste of Prague Toyotu RAV4 s plug-in hybridním pohonem.
Dalším zbrusu novým ambasadorem japonské automobilky v Česku je mladý a nadějný fotograf a filmař Prokop Pithart, který se věnuje objevování a ochraně přírody. V letošním roce uvedl svůj pořad Do divočiny na iVysílání České televize. Jezdí teď vozem Toyota Hilux, ale naposledy se do přírody vydal i v modelu RAV4 Adventure. Také jeho foto a video materiály Toyota využívá jako obsah pro svoji marketingovou komunikaci.
Toyota je také už od loňska oficiálním partnerem divadelního souboru Cirk La Putyka. Hlavním bodem spolupráce je zápůjčka vozů Proace a Hilux, které La Putyka využívá pro všechny své cesty a zájezdy.
Od sportovců k divadlu a umění
„Taste of Prague a Prokop Pithart jsou dalšími jmény na seznamu našeho Teamu Toyota, který tím rozšiřujeme z původně striktně sportovního zaměření na úplně nová území. Urbanistický gastro projekt je nám velmi blízký tím, že nabízíme elektrifikovaná auta, která právě ve městě mají největší význam. A spojení s přírodou v případě Prokopa je logické v rámci naší nabídky terénních modelů, které můžou využít lidé při práci i na výlety. Díky tomu jsme schopni oslovit ještě širší publikum,“ říká Michal Velička, šéf marketingu značky Toyota.
Ambasadory Teamu Toyota z oblasti sportu jsou vodní slalomář Lukáš Rohan, běžkyně Kristiina Mäki a para atletka ve sprintu a vrhu koulí Anna Luxová. Mezi dalšími jsou rychlostní kanoista Martin Fuksa, tenistka Barbora Strýcová, oštěpařka Nikola Ogrodníková, plavkyně Bára Seemanová, skater Max Habanec, moderní pětibojař David Svoboda a jeho bratr triatlonista Tomáš Svoboda nebo snowboardcrossařka Eva Samková.
„Se všemi ambasadory Toyota připravuje pravidelně originální obsah pro vlastní i placené marketingové kanály a sociální sítě Facebook, Instagram, YouTube a LinkedIN. Celý náš Team Toyota je významnou a velmi viditelnou součástí našich marketingových aktivit,“ dodává Michal Velička.